facebook-pixel

 210 4223330 Καλέστε την WIDE Services για πιστοποιημένες υπηρεσίες e-learning!

Moodle Partner
Menu

e-Learning Customer Support

Είσαι επαγγελματίας στον τομέα του e-learning και σου αρέσει να μαθαίνεις συνεχώς νέα πράγματα στον κλάδο αλλά και να εξελίσσεσαι; Θέλεις να σχεδιάζεις μαθήματα, να εκπαιδεύεις, να υποστηρίζεις και να παρέχεις συμβουλές σε έργα μεγάλων οργανισμών; Σου αρέσει να δουλεύεις σε ένα ευχάριστο, σύγχρονο περιβάλλον με ταλαντούχους συνεργάτες; Σου αρέσει να προτείνεις ιδέες και λύσεις και να τις βλέπεις να γίνονται πράξη με εσένα στο επίκεντρο; Θέλεις να μάθεις και να εξελίξεις τις γνώσεις σου δίπλα στην πιο ολοκληρωμένη εταιρεία παροχής υπηρεσιών στο e-learning στην Ελλάδα; Αν ναι, αυτή η αγγελία μάλλον σε ενδιαφέρει!

H WIDE Services αποτελεί ηγέτιδα εταιρεία στον τομέα του elearning στην Ελλάδα. Είναι ο πιστοποιημένος Premium συνεργάτης του Moodle LMS σε Ελλάδα και Κύπρο και πιστοποιημένη εταιρεία κατά ISO9001&27001, με δεκάδες διεθνείς συνεργασίες σε εργαλεία και εφαρμογές για να παρέχει ολοκληρωμένες λύσεις στους πελάτες της. Η εταιρεία παρέχει ένα ευρύ φάσμα υπηρεσιών στο τομέα της ηλεκτρονικής μάθησης με πελατολόγιο σε πολλές χώρες.

Αναζητούμε νέα στελέχη με πάθος για το e-learning για να μεγαλώσουν την ομάδα του τμήματος υποστήριξης για τον ρόλο του e-Learning Customer Support στην σχεδίαση μαθημάτων, και υποστήριξη των έργων της εταιρείας. Ελάτε στην WIDE Services για να διαμορφώσουμε e-learning έργα που θα συμβάλουν στον ψηφιακό μετασχηματισμό μεγάλων οργανισμών!

Τι αρμοδιότητες θα έχει ο ρόλος μου στην εταιρεία;

Οι αρμοδιότητες του e-Learning Customer Support που θα ενταχθεί στην ομάδα μας θα είναι:

  • Εκπαίδευση πελατών στην χρήση του Moodle LMS, του iSpring, λογισμικών σύγχρονης τηλεκπαίδευσης και άλλα
  • Δημιουργία οδηγών χρήσης σε εργαλεία elearning και άλλων εγγράφων για εργαλεία e-learning
  • Δημιουργία μαθημάτων στο Moodle
  • Δημιουργία διαδραστικών μαθημάτων με Authoring tools όπως iSpring και Storyline
  • Υποστήριξη και επικοινωνία με πελάτες μέσω ticketing system ή τηλεφωνικά
  • Η διενέργεια συμβουλευτικών workshop με πελάτες για την ανάλυση αναγκών της e-learning πλατφόρμας τους
  • Hands-on ενασχόληση για να ανακαλύψετε και να λύσετε τυχόν προβλήματα με τη λειτουργικότητα μιας λύσης συντονίζοντας τις διαδικασίες δοκιμών σε συνεργασία με την ομάδα παραγωγής
  • Ως μέλος της ομάδας QA, θα προετοιμάζετε σενάρια UAT και θα εκτελείτε δοκιμές πριν παραδοθεί ένα έργο
  • Πλήρη κατανόηση των προϊόντων και των υπηρεσιών της εταιρείας

Γιατί να στείλω αίτηση στην WIDE Services;

Εννοούμε κάθε λέξη από τα παρακάτω:

  • Ευχάριστο, φιλικό, σύγχρονο και δυναμικό περιβάλλον εργασίας
  • Ευκαιρίες επαγγελματικής εξέλιξης
  • Προσωπική ανάπτυξη, εκπαίδευση in house αλλά και επί πληρωμή εξωτερικές εκπαιδεύσεις και πιστοποιήσεις σε αντικείμενα του ρόλου
  • Συμμετοχή σε συνέδρια
  • Περιβάλλον ανοικτό σε νέες ιδέες και προσεγγίσεις
  • Δυναμική ομάδα με διάθεση να μοιραστεί την εμπειρία της
  • Ενασχόληση με μεγάλα έργα και δημιουργία νέων προϊόντων
  • Ανταγωνιστικό πακέτο αποδοχών ανάλογα με την εμπειρία σας στην θέση και πλήρης ασφάλιση
  • Θα είστε μέρος ενός περιβάλλοντος που δίνει στους εργαζόμενους μεγάλους στόχους, αυτονομία και καθοδήγηση, το οποίο δημιουργεί ευκαιρίες τόσο για εσάς όσο και για την εταιρεία

Ποια είναι τα απαραίτητα προσόντα που πρέπει να έχω γι' αυτή τη θέση;

Ο ιδανικός υποψήφιος πρέπει να έχει τουλάχιστον:

  • Μεταπτυχιακό στον ευρύτερο τομέα του elearning
  • Πτυχίο ΑΕΙ/ΤΕΙ σε παιδαγωγικές σχολές
  • Εμπειρία στο Moodle LMS
  • Γνώση στην χρήση Authoring tools, το Instructional design, Gamification και web 2 tools γενικότερα
  • Εξαιρετικές δεξιότητες σε γραπτό και προφορικό λόγο στα ελληνικά και στα αγγλικά
  • Οργανωτικές δεξιότητες δυνατότητες ανάληψης πρωτοβουλίας, επίλυσης προβλημάτων και διαχείριση χρόνου
  • Επικοινωνιακές δεξιότητες

Αν ο ρόλος σας ταιριάζει και το αντικείμενο σας αρέσει, θα χαρούμε να σας γνωρίσουμε! Σημειώνουμε ότι πρόκειται για θέση πλήρους απασχόλησης, in-house από τα σύγχρονα γραφεία μας στην Καλλιθέα. Δυστυχώς, αυτή τη στιγμή δεν μπορούμε να υποστηρίξουμε τη μερική ή εξ αποστάσεως εργασία για αυτόν τον ρόλο.

Αν ενδιαφέρεστε να γίνετε μέλος μια δυναμικής ομάδας παρακαλούμε αποστείλετε το βιογραφικό σας σημείωμα στη διεύθυνση: hr [@] wideservices.gr με θέμα: «Θέση e-Learning Customer Support»