facebook-pixel

 210 4223330 Καλέστε την WIDE Services για πιστοποιημένες υπηρεσίες e-learning!

Moodle Partner
Menu

Orwell

  • Πρόγραμμα: Erasmus+
  • Κατηγορία: KA220-SCH - Cooperation partnerships in school education
  • Διάρκεια: 01/12/2022 - 31/07/2024
  • Ιστοσελίδα: https://orwellproject.eu/project/

Ο γενικός στόχος του έργου «Online Reflective Writing in higher Education and Lifelong Learning» (ORWELL) είναι η υποστήριξη των ικανοτήτων ψηφιακής γραφής στην τριτοβάθμια εκπαίδευση. Σήμερα, περισσότερο από ποτέ, οι φοιτητές βυθίζονται σε ένα περιβάλλον τεχνολογικά πλούσιο, το οποίο τους παρέχει ευκαιρίες βελτίωσης και υποστήριξης θεμελιωδών δεξιοτήτων, όπως η γραφή. Στο πλαίσιο του παρόντος έργου, το «ψηφιακό» ερμηνεύεται με δύο τρόπους: i) οι φοιτητές πρέπει να μάθουν να γράφουν σε ψηφιακά περιβάλλοντα, ii) οι φοιτητές πρέπει να μάθουν να χρησιμοποιούν ψηφιακά εργαλεία για να υποστηρίξουν τις διαδικασίες συγγραφής.
Επιμέρους, λοιπόν, στόχοι του έργου είναι οι εξής:
• Υποστήριξη των καθηγητών της τριτοβάθμιας εκπαίδευσης στη βελτίωση των ικανοτήτων των φοιτητών όσον αφορά τη συγγραφή με τη χρήση τεχνολογιών στα διάφορα επιστημονικά πεδία.
• Υποστήριξη των συγγραφικών ικανοτήτων των φοιτητών της τριτοβάθμιας εκπαίδευσης σε ψηφιακούς χώρους..
• Υποστήριξη συνεργατικών πρακτικών συγγραφής.

  • Flip & Write στον εντοπισμό ορθών πρακτικών στην τριτοβάθμια εκπαίδευση για την προώθηση των ικανοτήτων γραφής μέσω της χρήσης των τεχνολογιών της πληροφορίας και της επικοινωνίας. Ενώ το έργο αυτό θα παρέχει νέα εργαλεία για την υποστήριξη των ατομικών και συνεργατικών ικανοτήτων ψηφιακής γραφής σε γενικό επίπεδο επιστημονικού κλάδου, είναι σημαντικό να προσδιοριστούν πρακτικές για την υποστήριξη του τρόπου με τον οποίο η ψηφιακή γραφή μπορεί να λάβει μορφή σε έναν συγκεκριμένο τομέα ή κλάδο.
    • παραδείγματα συγγραφής σε ψηφιακό περιβάλλον για κάθε κύιο επιστημονικό τομέα (ανθρωπιστικές, κοινωνικές, φυσικές, εφαρμοσμένες επιστήμες)
    • ανταλλαγή καλών πρακτικών μεταξύ εκπαιδευτικών από διαφορετικά πανεπιστήμια
    • εντοπισμός παραμελημένων πτυχών της ψηφιακής γραφής και επαναπροσδιορισμός
  • Writing LAB
  • Δημιουργία ενός ψηφιακού μαθησιακού περιβάλλοντος για την εφαρμογή του εργαστηρίου «Writing to learn and reflect Lab». Συγκεκριμένα, θα παρασχεθεί εκπαίδευση σχετικά με τον τρόπο γραφής κειμένων επιχειρηματολογίας. Πρόκειται για μια δραστηριότητα, όπου οι μαθητές γράφουν, συμβουλευόμενοι διαφορετικές και ποικίλες πηγές που πραγματεύονται το ίδιο θέμα, προκειμένου να υποστηρίξουν τη δική τους προσωπική θέση.
  • Collaborative Writing
  • Ενίσχυση των δεξιοτήτων συνεργατικής γραφής. Ζητείται συχνά από τους μαθητές να συνεργαστούν σε κοινά έγγραφα, με αποτέλεσμα να καθίστανται απαραίτητες κατάλληλες στρατηγικές για την επίτευξη ισότιμης και μοιρασμένης ευθύνης. Για την επίτευξη αυτού, στο παρόν παραδοτέο θα γίνει οπτικοποίηση της επεξεργασίας κειμένου για ζευγάρια μαθητών κατά τη συγγραφή εργασίας.
  • UNIVERSITA DEGLI STUDI DI FIRENZE (Italy)
  • UNIVERSIDAD DE CANTABRIA (Spain)
  • MALMÖ UNIVERSITET (Sweden)
  • Evropska rozvojova agentura, s.r.o. (Czech Republic)       
  • WIDE Services (Greece)
Ευρωπαϊκά - Εθνικά δημόσια έργα

Η WIDE Services συμμετέχει σε έργα Έρευνας & Ανάπτυξης, εθνικής και διεθνούς εμβέλειας, ως ενεργό μέλος (εταίρος ή υπεργολάβος). Έχει συνήθως τον ρόλο του τεχνικού εταίρου, ο οποίος αναλαμβάνει καθήκοντα όπως το Σύστημα Διαχείρισης Μάθησης (LMS), ανάπτυξης περιεχομένου, MOOCs, σύγχρονης μάθησης, υποβολής εκθέσεων/αναλύσεων, γραφικού σχεδιασμού (φυλλάδια, σελίδες κοινωνικών μέσων, infographics), δημιουργίας SCORM, ανάπτυξης παιχνιδιών (unity), 3D, VR/AR apps, εξ αποστάσεως συστημάτων εξετάσεων, custom ανάπτυξης εφαρμογών, τη δημιουργία της ιστοσελίδας των έργων, του εσωτερικού portal των εταίρων και άλλα.

Εάν αναζητάτε συνεργάτη, επικοινωνήστε μαζί μας τώρα, ώστε να συζητήσουμε για το έργο σας!

moodle partner logo