H WIDE Services δεσμεύεται να παρέχει πλήρεις και αξιόπιστες λύσεις υποστήριξης για όλες τις υπηρεσίες που προορίζονται για τους πελάτες. Θεωρούμε αυτού του είδους την υποστήριξη ζωτικής σημασίας για τη δημιουργία μιας σωστής και ειλικρινούς σχέσης με τους πελάτες μας. Ως συνεργάτες του Moodle, η ομάδα υποστήριξης μας είναι σε συνεχή επαφή με την Κοινότητα του Moodle, ώστε να είμαστε πάντα στην αιχμή των τελευταίων νέων και εξελίξεων πάνω στο Moodle.
Προσφέρουμε μια σειρά πακέτων υποστήριξης που βασίζονται στις ανάγκες και τις απαιτήσεις για κάθε περίσταση. Τα πακέτα μπορούν να είναι εξαμηνιαία, ετήσια ή για συγκεκριμένη χρονική διάρκεια με βάση τις σχετικές συμβάσεις υποστήριξης για νέες και υφιστάμενες αναπτύξεις του Moodle.
- Αντιμετώπιση προβλημάτων
- Προσαρμογή της πλατφόρμας στις ανάγκες σας
- Αναβαθμίσεις
- Migration υλικού από άλλες πλατφόρμες
- Βοήθεια στη χρήση και διαχείριση (administration)
- Συντήρηση server
- Μετατροπή Περιεχομένου
- Έλεγχος σωστής λειτουργίας του Moodle
- Μηνύματα για σφάλματα
- Εγκατάσταση Third Party Plugins.
- Να απαντήσει στις ερωτήσεις σας σχετικά με τη χρήση του Moodle
- Να σας συμβουλεύσει για την αποτελεσματική χρήση του Moodle
- Αντιμετώπιση προβλημάτων του Moodle
- Να σας συμβουλεύσει σχετικά με τις βέλτιστες πρακτικές πάνω στο Moodle
- Επίλυση όλων των ζητημάτων Moodle
επαφής :
- Support Tickets
- Τηλέφωνο
- Remote Access
Συμβάσεις Τεχνικής Υποστήριξης
Τα πακέτα διαμορφώνονται ανάλογα με τις ιδιαίτερες ανάγκες του κάθε πελάτη.
Επικοινωνήστε μαζί μας για να συζητήσουμε για το πακέτο υποστήριξη που χρειάζεστε!
Είμαστε πάντα μαζί σας και σας καθοδηγούμε σε επιτυχημένες λύσεις!
Στη WIDE Services δεν λέμε απλά ότι μπορούμε και ξέρουμε να προσφέρουμε υπηρεσίες, αποδεικνύουμε την εμπειρία και την αξιοπιστία μας με τις πιστοποιήσεις, τις επίσημες συνεργασίες με διεθνείς και εγχώριες εταιρείες και οργανισμούς και φυσικά με τα πλούσια βιογραφικά των experts της ομάδας μας! Ξέρουμε να πρωτοπορούμε στο elearning και γι’ αυτό διαφέρουμε και μας εμπιστεύονται...